poniedziałek, 20 lutego 2012

Przedsmak jutrzejszego posta

Witajcie !
Dawno nie pisałam i bardzo za to przepraszam ale zawsze jakoś było mało czasu i rozne inne trudności.
Od teraz obiecuję poprawę i mozecie mnie pilnowac bym tej obietnicy nie złamała :)
Teraz jednak przejdzmy do rzeczy,a mianowicie dzisiaj bedzie tlyko przedsmak jutrzejszego posta,tego co jutro wam zaprezentuje ale także kilka nowinek które zakupiłam ostatnimi czasy.
Pogoda nas nie rozpieszcza co prawda ale nie ma tych okropnych -20 stopniowych mrozów więc spokojnie mozemy zostawić rękawiczki w domku i zaodziać na nasze piękne paluszki przeróżne pierścionki.


Pierścionek/Heart ring- Allegro
Przeglądajac różne blogi własnie natknełam sie na takie 2 palcowe pierścionki i postanowiłam sobie taki sprawić,bałam sie ,że bedzie niewygodny ale naprawdę ładnie lezy an paluchach i co najwazniejsze,nie spada :)

Nastepnie małe próbki moich ukochanych perfum,Chloe i Sisley Soir De Lune,niby małe ale ile radosci i jaki zapach potrafią dać !




A czarna sukieneczka i "ptaszkowa" bluzka będą głownymi goścmi jutrzejszych setów :)
W wersji na codzień i na wieczór.





xoxo
Martyna
PS.Kto oglądał "Wzgórza Hollywood " ? Mnie strasznie teraz wciągneło i jestem na 5 sezonie :)



The Black Keys - Lonely Boy

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny pierścionek :)
    Czekam na sukienkę w roli głównej :)
    + Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale słodki pierścionek:D

    OdpowiedzUsuń
  3. pierścionek jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! That ring is so cute.

    Patience
    You're invited to participate in Giveaway to win a J-Crew Bracelet and Zara Clutch worth $260:
    J-Crew Bracelet and Zara Clutch Giveaway

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pierścionek! ja kiedyś oglądałam ale jakoś mi się znudziło:)

    OdpowiedzUsuń