poniedziałek, 21 lutego 2011

I love Vintage !!

Pogoda za oknem jakże zimowa,ja powoli wchodze w lekko wiosenny,przedwiosenny klimacik :)
Słoneczko pieknie przygrzewa,śnieg błyszczy się i mieni jak kryształy ahh rozmarzylam się.
Ale już powolutko mam dosyć takich mrozów,ciągłego zimna bo jak patrze na wiosenne kolekcje to aż mi się płakać chce,kiedy ja to założe :P
Ja wielbicielka zimy prosze ją osobiście Zimo Wy******** !!
Brutalnie lecz prawdziwie.
Dobra przechodze no konkretów,mój dzisiejszy zestaw,jeden bardziej elegancki,seksowany,drugi na cdzień z emu i marynarką.
sukienka vintage,nie obrabiana.




Drugi codzienny :


Sorki za jakoś ale nie mam chwilowo dobrego aparatu wieć fotki cykam iphonem :)
Sukienka - vintage(z allegro)
Marynarka - Zara
Buty - Zara(emulce)
Szpilki - Deichman(chyba,nie pamiętam)
Miłego oglądania !

7 komentarzy:

  1. Gorgeous! I really love this dress, the color is perfect!
    xx

    p.s.: Last chance to enter my giveaway! Enter now!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam vintage! <3
    A spodnie już były pofarbowane ;)
    I dzięki za koment ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Np :*
    Spodnie są super,to nadaje im charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your dress, the colour it's perfect ^^

    I follow your blog, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Original dress!!
    Kisses from Madrid.
    Sandra.

    OdpowiedzUsuń
  6. aw thanks so much lovely for following my blog! :) i'm now following yours as well :). and what a goorgeous vintage dress! the first one is amazing. i love vintage shopping too! :)

    <3, Kathleen.

    OdpowiedzUsuń
  7. beautiful dress. I followed your blog:) xx

    http://youbeaute.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń